Kalmaandag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van de Jeugd Lithoijen- Teeffelen - WaarBenJij.nu Kalmaandag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van de Jeugd Lithoijen- Teeffelen - WaarBenJij.nu

Kalmaandag

Door: De toffe leiding

Blijf op de hoogte en volg de Jeugd

17 Juli 2017 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal!

Vanochtend is het dan toch echt van start gegaan: Jeugdkamp 2017 met een bijzondere aankomst. Alle kinderen zijn langs de douane gekomen. Er is gelukkig maar een beetje harddrugs en alcohol in beslag genomen. Wij zijn ontvangen door o.a. Chinezen, Spanjaarden, Duitsers, Afrikanen en Amerikanen. Jullie kinderen worden meegenomen op een bijzondere reis! :) De opening werd afgesloten met een origineel lied: ''Ohh, jeugdkamp is vet!! Ohh Jeugdkamp is cool!!''
We gaan dit waarschijnlijk heel de week nog horen. Daarna werden de bedjes opgemaakt en uiteindelijk (na wat haren trekken en een paar rake klappen (door de moeders)) is iedereen tevreden met haar slaapplaats. :)

De middag zijn we begonnen met een lekkere lunch en zijn we met volle buikjes begonnen aan een vossenjacht. De vossenjacht bestond o.a. uit: kangoeroe springen, watjes met een nivea neus doorgeven, snoephappen, je buurvrouw schminken met je neus, lasso gooien.
Menig kinderen zijn hier vies van geworden... maar ach ja, daar is Jeugdkamp voor. Het plezier spatte van de gezichtjes af.
Als laatste kregen de kinderen een aanwijzing, waarmee zij op zoek konden gaan naar de paspoorten die waren verstopt. Met deze paspoorten gaan de meiden de hele week reizen en zullen zij iedere dag een stempel krijgen van het werelddeel dat zij gaan bezoeken.
We hopen dat ze als ervaren reizigers terugkeren naar Lithoijen/ Teeffelen/ Lith.

Nu, na een smakelijke maaltijd: tomatensoep, aardappelen, erwtjes/ wortelen en een gehaktbal (geen plastic) met een toetje na zijn de meiden bezig met een voertuig te knutselen om de wereld over te vliegen/ varen.

Vandaag, de eerste dag van de kampweek hebben de meiden zich al prima vermaakt en er komen nog vele leuke dagen aan!
Op naar de eerste nacht, hoeveel minuten zullen ze slapen?? Dadelijk maar wat rustgevende middeltjes in de thee stoppen ;-)

We wensen jullie veel leesplezier en zullen jullie dus ook iedere dag op de hoogte houden met alle leuke reisverhalen.

Groetjes,
De Leiding.

• 17 Juli 2017 - 20:55

Frits, Trea En Bart:

Vanochtend weer een geweldig ontvangst, met een prachtig lied!! En nu weer de vrolijke berichten, en leuke foto's!! Knap hoe jullie het elke keer weer bedenken. Voor nu een "rustige "nacht en op naar morgen. Slaap lekker allemaal.

• 17 Juli 2017 - 20:55

Frits, Trea En Bart:

• 17 Juli 2017 - 20:56

Frits,Trea,Bart:

Oeps dat was twee keer......

• 17 Juli 2017 - 21:17

H.Ans, Bart, Sara:

Wij wensen alle dametjes èn natuurlijk ook de leiding een hele prettige wereldreis met heel veel schik!!!
    Fijn om elke dag een reisverslag te lezen met wat foto's erbij.
    Tot zaterdag!

• 17 Juli 2017 - 21:24

Joop, Vivianne En Floor :

Was vanmorgen weer een super-ontvangst!!!
    Veel plezier de komende week en hopelijk krijgen we snel de foto's met de groepjes te zien

• 17 Juli 2017 - 22:39

Mari, Linda, Rens En Sofie:

Lieve leiding, wat hebben jullie het weer geweldig voor elkaar. Bedankt voor het leuke verslag en de foto's! Toch zijn wij erg benieuwd naar de foto's van 'watjes met een nivea neus doorgeven', hahaha!!! Veeeeeel plezier!!!

• 18 Juli 2017 - 00:25

Erik En Edith :

Lieve meiden,
    Wat was het weer een geweldig ontvangst!!
    Wij zijn heel benieuwd welke werelddelen alle meiden gaan bezoeken, veel plezier!!
    Groetjes uit een heel rustig Teeffelen!

• 18 Juli 2017 - 08:32

Ton, Jet En Jens:

Wat een gezellig begin van deze kampweek. Nog veel plezier deze week in alle landen die jullie gaan bezoeken! Ps Lynn we zien wel dat jij achter dat enge masker zit.
    Groetjes Ton, Jet en Jens

• 18 Juli 2017 - 08:44

Roy, Loes, Sien En Sep:

Wat leuk een reis door de wereld! Erg leuk ontvangst, hele leuke dagen gewenst!

• 18 Juli 2017 - 12:22

Jurgen, Silvia, Gijs En Julia:

Dat ziet er heel gezellig uit! ben blij dat de slaapplekjes goed zijn gekomen... en allemaal een fijne wereldreis!
    gr. Jurgen, silvia, Gijs en Julia