The American Donderdag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van de Jeugd Lithoijen- Teeffelen - WaarBenJij.nu The American Donderdag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van de Jeugd Lithoijen- Teeffelen - WaarBenJij.nu

The American Donderdag

Door: De leipe leidsters

Blijf op de hoogte en volg de Jeugd

20 Juli 2017 | Nederland, Eindhoven

Oneeeeej het is alweer donderdag!!!! Nog twee nachtjes te gaan en dan kunnen jullie jullie meiden weer in de armen sluiten! Maar voor nu maken wij er nog een gezellige boel van.

Na een goede nacht stonden de meiden vanmorgen weer fris en fruitig ;) bij het ontbijt. De witte boterhammen met worst vlogen over de toonbank gevolgd door de witte boterhammen met zwartwit hagel.. Hmm dat was lekker!

Helemaal klaar om de dag te beginnen met een ronde corvee. Lekker afwassen, vegen, boenen, dweilen etc. Misschien kunnen jullie thuis ook nog genieten van de schoonmaakkunsten van onze meiden!!

Klaarmaken voor de bossen! De geur van teken- en muggenspray kwam je tegemoet in de blokhut. De kinderen moesten natuurlijk eerst weer door de douanecontrole. Dit keer zonder al teveel aanhoudingen. Uiteindelijk konden alle groepjes beginnen aan hun tocht door... AMERIKA!!
Er werden Amerikaanse moves geleerd, de kinderen hebben highlights van Amerika gespot en hebben gespeeld in het casino. Hier konden de kinderen munten verdienen die ze later in de tocht bij de Amerikaanse candyshop konden inruilen voor allerlei soorten snoep: popcorn, lolly's, hamburgers, tumtum en allerlei andere lekkernijen.
Uiteindelijk hebben de kinderen een wereldkaart moeten zoeken waarop ze kunnen zien waar de reis morgen naartoe gaat... SPANNEND!

Op dit moment is de grote jeugd aan het plonsen in het zwembad. De middel jeugd maakt ze klaar voor een spannend smokkelspel in het bos. En de kleine jeugd staat de popelen om aan de bingo te beginnen, hebben al een kijkje genomen bij de prijzen met de mededeling dat de loombandjes echt niet meer kunnen, maar gelukkig liggen er ook veel hippe prijzen. Ook onze bingomaster kan niet meer wachten..... B12, I20, N39......

Na de bingo worden de meiden nog verwend met iets lekkers (dat hebben ze deze week nog niet gehad) POFFERTJES :)

We hopen op een rustige nacht.

P.S. de foto's volgen, wanneer de leidsters hier de kans voor krijgen!! ;)

• 20 Juli 2017 - 19:54

Mark En Mirelle :

Wat een TOP dag hebben de meiden weer!
    Vandaag ook kamp post gehad hier in Teeffelen. Super leuk om die lange verhalen van onze meiden te lezen. Waarschijnlijk te gezellig en geen tijd om te schrijven :)
    Nog heel veel plezier en succes met en dansjes op en bonte avond!

• 20 Juli 2017 - 20:26

Joop, Vivianne En Floor:

Klinkt weer heel gezellig allemaal!!!
    In Lithoijen is de post ook aangekomen, en hier ook hele lange verhalen......niet dus.
    Nog heel veel plezier daar!!!

• 20 Juli 2017 - 21:33

Harm, Karin, Luuk En Daan:

Alweer een superleuke dag!!! Allemaal nog heel veel plezier en succes met het dansje voor de bonte avond. Tot zaterdag!
    Nu weet ik pas wat ik vroeger heb moeten missen :)

• 21 Juli 2017 - 08:53

Sebastiaan Anky En Lenn:

Het klinkt als een groot feest!!! Goed geregeld jeugdleidsters, top!!
    Nog heel veel plezier voor de laatste dag en nacht, en tot morgen.
    Groetjes uit Lithoijen

• 21 Juli 2017 - 08:54

Sebastiaan Anky En Lenn:

Het klinkt als een groot feest!!! Goed geregeld jeugdleidsters, top!!
    Nog heel veel plezier voor de laatste dag en nacht, en tot morgen.
    Groetjes uit Lithoijen

• 21 Juli 2017 - 09:34

Linda:

Alleen maar gezelligheid!!! Bedankt voor de lieve post, geniet van jullie laatste dag en tot morgen!!!

• 21 Juli 2017 - 13:13

Marleen En Michiel:

Hier (nog) geen post, waarschijnlijk te veel actie in Eindhoven.... Leuk hoor, al die activiteiten en verstandig dat die teken en muggen goed op afstand worden gehouden! Veel plezier bij de bonte avond en tot morgen!

• 21 Juli 2017 - 14:08

Jos En Ilse:

Wat een super kamp is het weer !! Een erg leuk thema en we wat is het super om elke dag weer te lezen wat jullie weer allemaal bedacht hebben voor onze meiden. Een pluimpje voor de leiding !!
    Vanavond allemaal heeeeel veeeel succes en heeeel veeeel plezier bij de bonte avond !!!
    Tot morgen !!