Wensdag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van de Jeugd Lithoijen- Teeffelen - WaarBenJij.nu Wensdag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van de Jeugd Lithoijen- Teeffelen - WaarBenJij.nu

Wensdag

Door: De leuke leiding

Blijf op de hoogte en volg de Jeugd

19 Juli 2017 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal,

Dit keer een later verslagje, dat komt omdat we net pas klaar zijn met dansen en hossen. Maar eerst.. We zijn de dag begonnen met zoals gewoonlijk een boterhammetje en een (snelle) corvee. Daarna hadden wij voor al jullie meiden een verrassing: Spelen in een speelbos, genaamd Klimbim :). Daar hebben we ons een aantal uurtjes kunnen vermaken. Rond de middag kregen we daar allemaal een broodje knak.
Toen het wat begon te druppelen, zijn we gauw terug naar de boerderij gegaan. Daar hebben de meiden tijd gehad voor het oefenen van het dansje. Het is nog maar een paar dagen tot de bonte avond...
Daarna stond op het menu: tomaten cremesoep, aardappelen, hamburger, sla en een heerlijk sausje á la Ida-Marie Verhaar. Mmmm dat was smullen, en de maagjes werden tussen al het chips en snoep eten gelukkig goed gevuld.

Na het eten heeft iedereen zich klaar gemaakt voor het avondprogramma: de pyjama disco. Dus, iedereen pyjama aan en dansen maar. Dit keer had de leiding ook voor een aantal optredens gezorgd. We hadden de volgende acts:
- Leiding voor Leiding
- De Mexicaanse poppetjes
- De bananendans
- Django
- K3

De kinderen hebben gestemd en uiteindelijk heeft de popgroep K3 gewonnen. Zij hebben nogmaals haar danskunsten laten zien. Daarna nog even met z'n alle gedanst en gehost en daarna hebben we alle meiden vroeg naar bed gestuurd. Hopelijk liggen ze nu, om 22.30 uur lekker te slapen. Zo nog maar eens kijken!

Welterusten en tot morgen!!

Groetjes van de leidsters

• 19 Juli 2017 - 22:48

Marlon (en Roel,Rowan En Vince):

Volgens mij zijn dit al 3 top dagen geweest!!! (ben stiekem een beetje jaloers dat ik vroeger geen jeugdkamp had) Heel veel plezier nog tijdens jullie wereldreis en leidsters ga zo door, goed bezig.

• 19 Juli 2017 - 23:03

Frits, Trea En Bart:

Wat heerlijk nog even dansen en hossen in je pyama! Zoiets kan ook alleen maar op jeugdkamp. Je zou toch zeggen dat ze nu allemaal lekker liggen te slapen........of misschien toch niet .....ha ha. Goede nacht en morgen weer een fijne dag.!

• 19 Juli 2017 - 23:28

Marleen:

Wat een fijne dag was dat! En gelukkig is het net als hier in Lithoijen meegevallen met het (on-)weer! We wachten met spanning de post en de foto's af ;)!

• 19 Juli 2017 - 23:38

Dirk, Patricia, Niels En Lars):

O het klinkt allemaal super vet! Geniet nog allemaal van deze mooie reis! Ben heel benieuwd naar de verdere verhalen. De reisorganisatie is in iedere geval goed bezig! Thanks!

• 20 Juli 2017 - 07:27

Jurgen, Silvia, Gijs En Julia:

Wat een leuke dag weer! Die meiden zullen zich inderdaad wel vermaken, ben bang dat ze niet meer naar huis willen straks...... veel plezier nog en leiding, jullie zijn supergeleiding bezig!

• 20 Juli 2017 - 12:17

Silvia:

supergeleiding moet supergoed zijn...:)